poniedziałek, 15 kwietnia 2013

GALAXY.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardziej rockową stylizacją. 
Koszulkę z motywem z płyty "The dark side of the moon" zestawiłam z legginsami galaxy w podobnej gamie kolorystycznej. W tym sezonie bardzo modne są aplikacje ze znanymi zespołami, najczęściej są to zespoły rockowe lub metalowe. Torebka worek pasuje do skórzanej kurtki natomiast buty lordsy z ćwiekami dopasowałam do rękawiczek DIY, co dodaje małego pazura całości ;)













Koszulka - H&M
Kurtka - New Yorker
Legginsy - granashop.pl
Czapka - granashop.pl
Rękawiczki - DIY


7 komentarzy:

  1. Jak nie przepadam za bardzo za legginsami z motywem galaxy to tutaj bardzo mi się podobają! Pewnie ze względu na koszulkę i to jak fajnie się z nią prezentują. Świetne zdjęcia, od pewnego czasu marzy mi się taka sesja na torach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa i ciesze sie, ze moja stylizacja troszeczke przekonala Cie do galaxy ;)))

      Usuń
  2. WOW *.* BOSKO !!!! Wszystko rewelacyjne :D Zapraszam ----> http://thealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, dodalam Cie do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się chciałam zapytać o rękawiczki, ale widzę że Pańska robota, fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwykle skorzane rekawiczki z marketu obciete do polowy i komce nabite ćwiekami ;) proste? Proste! ;)

      Usuń