niedziela, 21 grudnia 2014

#3 Świąteczny DIY. Choinka.


 Macie już dość sztucznych choinek, które nigdy nie wyglądają tak jakbyś tego chciała, lub nie chcesz już mieć żywej choinki i mnóstwa igiełek do sprzątania? Mam dla Was rozwiązanie! :)
Drewniana choinka sprawdzi się i w Twoim domu! ;)
Potrzebujemy:
- listewkę
- dratwę
- klej na ciepło w pistolecie
- nożyczki
- spray (srebrny, lub złoty)
- patyczki do szaszłyków
- stare małe bombki

 1. Z dratwy tworzymy pętelkę(tak aby dwa sznurki zwisały) żeby później zawiesić naszą ozdobę na ścianie. Wcześniej przygotowałam sobie listewkę i pocięłam ją na różnej długości kawałki


2. na najmniejszym elemencie robię węzeł z jednego sznurka i drugiego


3. zaciskam mocno i naciągam dratwę tak aby w miarę stabilnie trzymała konstrukcję 


4. powtarzam tę czynność po kolei robiąc małe odstępy pomiędzy kolejnymi szczebelkami


5. aby całość się trzymała wystarczy podkleić z tyłu węzły klejem w pistolecie


6.  czas na wisienkę na torcie! do tego będą nam potrzebne patyczki do szaszłyków lub wykałaczki.


7. układamy naszą gwiazdkę i podklejamy klejem na ciepło (później jego nadmiar można po wyschnięciu po prostu pościągać


8. naszą choinkę możemy zostawić w stylu surowym (i nie malować), możemy ją obtoczyć w brokacie albo tak jak ja pomalować spray'em. 


9. malujemy również gwiazdkę, może być ona w innym kolorze ja jednak postawiłam na total silver ;)


10. żeby całość się zgadzała, stare bombki również potraktowałam spray'em (tak teraz to moje ulubione "narzędzie" pracy xD)


11. pozostaje ozdobić naszą choinkę wedle uznania i gotowe! ;) 



3 komentarze: