czwartek, 11 grudnia 2014

#1 Świąteczny DIY. Renifer.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak łatwo można zrobić świątecznego reniferka ;)
Potrzebujemy:
- szablon renifera (możecie zainspirować się wieloma szablonami, które znajdziecie w sieci) 
- filc (dowolny kolor; łatwo można kupić w każdym Empiku, komplet 24 kolorów 30zł)
- tasiemka
- płatki kosmetyczne lub zwykła wata
- nić z igłą (kolor dobieracie odpowiednio do koloru filcu)
- nożyczki
- długopis


#1 bierzemy nasz wcześniej wycięty szablon głowy renifera (oraz jego nos - serce)  i odrysowywujemy na filcu. Ja postawiłam na blady róż i fuksję


#2 pamiętajcie o dokładności przy odrysowywaniu. Musimy przygotować dwie głowy renifera (przód i tył)


#3 po wycięciu elementów z filcu do jednego z nich za pomocą nici przyszywamy na środku nosek - serduszko 


#4 teraz czas na oczka! Bierzemy czarną nić (jeżeli korzystacie z czarnego filcu, użyjcie jasnej nici) wbijamy igłe troszkę nad noskiem i przeszywamy tak aby uzyskać porządany zarys oczu (możecie dowolnie interpretować kształt). Poźniej nitkę wbijamy dokładnie pod czubkiem serca i szyjemy buźkę


#5 nie śpieszcie się z przeszyciem ponieważ potrzeba na to troszkę czasu i dokładności.
 Przód jest już gotowy!


#6 aby "pogrubić" nieco naszego Rudolfa Serduszkonosowego musimy wypchać go watą. Ja waty w domu nie miałam więc skorzystałam z płatków kosmetycznych, rozwarstwiłam je i wyciągnełam środek


#7 formujemy watkę tak aby dopasowała się do kształtu renifera i zaszywamy najpierw jeden bok, dokładamy więcej do środka i szyjemy dalej


#8 na samym czubku głowy pomiędzy rogami, wcześniej przygotowaną pętelkę z tasiemki dokładamy do środka i zaszywamy z całością do końca


#9 nasz renifer gotowy! Teraz wystarczy tylko zawiesić go na choince, na drzwiach, podarować bliskiej osobie albo przyczepić poprostu do kluczy i mieć przy sobie przez cały czas ten Świąteczny klimat! (:




1 komentarz: