wtorek, 14 lipca 2015

czwarty stopień.

Niedzielne spacery należą do udanych, szczególnie kiedy w okolicy masz takie piękne widoki jak w Katowicach. 
Niedawno obok Spodka powstało nowe Centrum Kongresowe a wraz z nim piękny geometryczny skwer zieleni. Stylizacja trochę festiwalowa, trochę plażowa ale czerń sprawdza się wszędzie! Wiązane botki to hit sezonu letniego, ja swoje mam już od kilku lat (konstylencja wyprzedza  trendy! ;D ) Przewiewna tunika z frędzlami to totalny must have! Każda kobieta powinna się zaopatrzyć przynajmniej w jedną taką sztukę odpowiednią na obecne upały! Okulary quayaustralia wreszcie znalazły się u mnie po dłuuugich poszukiwaniach modelu invader. love it! Ostatnio nie potrafię się rozstać z moją torebką z h&m, którą dorwałam na przecenie w stylu, jak ja to mowię, boho elegant ;) Czerwone usta to moja wizytówka więc i przy tej stylizacji nie mogło ich zabraknąć! minimalistyczna złota biżuteria mohito dopełnia całości.









tunika - sh
okulary - zalando.pl
stanik - handmade
buty - centro
bransoletka - mohito

1 komentarz: